JellyPages.com

Oktober 20, 2013

Sabar dan setia untuk awak..

Assalamualaikum.. Hii semua.. hari ne.. saya sangat happy..sebab kata-2 dia semalam membuatkan saya tersentuh dengan kejujuran dia.. walaupun awak kata mcam tuh.. saya tetap sayang awak.. dan yang paling terpenting.. saya tak pernah terfikir pun nak mencari yang lain.. saya pun taktahu la knp saya nampak lelaki lain.. tak sama perasaan saya terhadap awak.. Setiap kali saya message awak atau call dengan awak.. jantung saya akan berdegup dengan kencang.. betul saya tak tipu.. kalau awak tak balas message saya .. lagi la perasaan ne risaukan tentang awak... "kalau" awak kata awak takut kehilangan saya.. saya tak rasa awak perlu risau tentang itu..sebab sekarang saya tak de langsung niat nak cari orang lain.. awak banyak bawak perubahan dalam hidup saya.. menambah senyuman di wajah saya.. membuat saya tetap dengan pendirian saya.. membuatkan saya berusaha untuk jujur..walaupun kadang-2 jujur itu membuatkan kita rasa menyesal.. tapi ketahuilah jujur itu membuatkan hubungan seseorang itu semakin erat.. saya sentiasa ingat kata-2 awak.. tak pernah saya lupakan.. stiap kali saya tanya soalan.. jawapan pasti awak adalah insyaAllah ..Allah temukan kita..walau sebanyak mana pun soalan saya.. awak tak akan lupa untuk mengatakan itu.. itu membuatkan saya belajar untuk percaya dan yakin tentang sesuatu takdir.. Di setiap hari-2 saya.. tak pernah saya lupa untuk mendoakan orang-2 yang saya sayang seperti family saya dan orang teristimewa iaitu awak (MLB).Pagi saya bangun daripada tidur ..kata-2 yang pertama keluar daripada mulut saya adalah alhamdulillah.. sebab apa? sebab Allah masih memberikan saya untuk bersama dengan orang-2 yang saya sayang..dan membenarkan saya mencintai awak walaupun mencintai dari jarak jauh.. tapi saya masih bersyukur kerana perasaan itu masih kekal di dalam hati saya.. Awak selalu sibuk.. kadang-2 saya sedih sebab tak de dengan saya.. tapi awak harus tahu.. saya tak pernah menyesal ada awak.. sebab awak orang luar (ajnabi) yang pertama yang selalu membuat saya rasa gembira dan tenang.Kalau boleh, saya tak mahu kehilangan awak. sebab setiap kali awak x ada dengan saya.. sunyi muncul.Saya berusaha percaya dan yakin dengan awak. kita manusia trkadang.. tak terlepas dari kesalahan. kesalahan yang selalu saya buat adalah dengan mempersoalkan sayang awak pada saya.. itu adalah perkara yang tak patut saya persoalkan sebenarnya.saya seorang yang sensitif dan saya yakin awak tahu itu. jadi, saya terkadang-2 cemburu. contohnya kalau awak tulis "awak-3..comel" saya takut kata-2 itu membuatkan perasaan awak berubah terhadap saya.. tapi.. awak selalu yakinkan saya balik.. dan awak tahu.. perkara itu sangat manis dan menyentuh hati saya.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan