JellyPages.com

September 15, 2014

my everything

stiap hari msti tgok dia. stalker dia.. sbb pa? nk tau dia buat pa..kdang2 bila dia xblas message or whatsapp or wchat.. hati risau tak terkata.. msti hantar message kat dia..tanya..awak okay ke? sy kerap tnya mcm tu .. sbb sy dh pernah ckap..sy tak kehilangan org yg saya sayang dlm hdup sy lg... ia termasuk awak juga en.muhammad aisamuddin.. awak lah selalu ada disamping saya.. membuat hari hari saya ceria..penuh pelangi.. terkadang awak selitkan gurauan..awak selitkan pelbagai sikap manja..haha.. saya rindu awak.. hari2 sy sunyi kalau sy tak dgar khabar awak.. bukan sunyi ja..tp rasa risau yg melampau lampau.. saya taktau knp.. awak la satu-2nya lelaki yg saya sayang dari dulu shingga kini.. nampak la laki hensem mcm mana pun.. hati ttap dkat awak.. sbab pa.. sebab hati saya dah ada awak.. en muhammad aisamuddin peneman saya selalu... in sha Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan