JellyPages.com

Februari 07, 2015

Pabila hati berbicara dengan tuannya

Assalamualaikum..haiih Inaa perasaan kau je tuu.. kau kan mood tak beberapa nak baik.. biasa la tu..kau memang mcam tu..nak semua orang faham kau jaa.. kau tak pernah nak faham orang lain kan inaaa..ina-2 , bila agaknya kau nak berubah ya? Hm..berubah ya.. berubah mcam mana?? Aku cuba aku cuba tapi tak pernah pun orang nampak aku neeeee .. ohh inaaa-2 ..kau berubah sikap kau sebab kau nak orang tengok kau baik ke? Tu namanya menunjuk- nunjuk..kau tau tak ina? Hmm.. yaaaa..bukan maksudnya mcam tu.. entahlah.. aku ne umur 19 tahun ..tpi perangai mcam 10 tahun lagi... nak faham perasaan org...tapi sebaliknya...aku tak faham-2..kadang-2 aku ne buat orang benci dan mungkin suatu hari nanti semua akan tinggalkan aku.. iyaaa..mungkin semua tu terjadi inaa... diri kau tak macam mana kau pun inaaa.. nama punya hebat maksudnya..tapi.. hah loser la kau ne inaaa.. kau ne nak kata kau cerdik .. tak cerdik.. janganlah biar perasaan kau kawal kau.. kalau sedih lawan la... kalau marah tahan la.. kalau perasaan negatif tu..kau buat taktahu je la... be a girl that strong enough.. jadi wanita yang nampak lemah tetapi sebenarnya kuat..jadi la wanita yg lemah tetapi berani.. jadilah wanita yang ..Hahhhhhh!!! Apa inaaa merepek neeeee.. ne nak layan perasaan dah kenapa? Cuma nak tenangkan hati yang tak tahu fikir apa . Stop it inaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan