JellyPages.com

Mac 30, 2015

menangis kerana memikirkan khilafku

Assalamualaikum..Hi kenapa sejak aku mengetahui perkara itu.. ia sering menghantui ku... aku pikir setelah ku meluahkan isi hati ku pada si dia..semuanya akan baik-2 saja.. tapi perasaan ini membuatkan aku tambah berpikir.. Aku adalah manusia yg sentiasa mencurahkan air mata.. kerna aku lemah.. aku berpikir..dimana letaknya khilaf ku? Apa yg telah aku perbuat sehingga aku tidak disenangi? Salahkah aku ? Di pikiran ku terbatas .. aku tidak tau untuk berbuat apa setelah mengetahui semuanya... aku taktahu apa yang patut aku lakukan.. apa yang telah aku buat sehingga timbul perasaan tidak suka terhadapku.. apakah aku bersikap berlebihan? Apakah kerna kita berbeza cara.. hmm.. biarlah aku pendam sehingga aku berani menanyakan kepadanya... di pikiran ku ..aku hnya mampu berpikir ..mendoakan agar sikap tidak disukai itu berubah kepada sikap disenangi dan suka... Ya Allah, dimana letaknya salahku? Apa kurang baik sikapku terhadap manusia.. inaa.. tidak spatutnya kau bertanya begitu.. cerminla dirimu.. diamkan dirimu.. pekak kan telingamu.. bisu kan mulutmu.. dan buta kanla matamu..agar kamu tidak dalam kesedihan yang melampau.. Ubahla sikapku agar sentiasa tersenyum walaupun aku tidak mampu tersenyum.. tersenyumla menyimpan seribu perasaan duka mu.. sembunyikan ia agar dapat kau merasakan bahagia hidup😘 selesaikanla masalahmu sendiri.. jangan mangadu lagi inaaa..😢 jagalah diri mu..😷 jika orang tidak menyukaimu..ia kerna salahmu sndiri😢 berterima kasih kerna ia membuatkan dirimu sedar.. bahawa dirimu bukan la insan yg sempurna di mata manusia 😞..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan