JellyPages.com

Mei 09, 2013

Alahai~ Malunyaa aku

Assalamualaikum. Alahai. Malunya aku tadi waktu sudah habis rehat. Aku bertugas dekat tingkat 2 blok D. Then, waktu nak masuk kelas tadi.. Abang makmal dan mak cik cleaner tuh keluar dari bilik tengah-tengah makmal.LePas tuh..aku nampak dekat atas bahu abang tuh ade something yang panjang. Aku pun dah seram..Terus jalan laju sikit.. then abang tuh boleh pulak tegur aku dan kata "takut ular ek??". Aku mula-mulanya yang jalan agak laju.. terus lari bila dia angkat benda panjang uh dari atas bahu dia.. Siap tunjuk-tunjuk dekat aku lagi pulak tuh.. Kembar aku boleh pulak dia gelakkan aku. Dia sempat cakap dengan abang tuh.. Dia kata abang tuh tanya dekat dia..macam nih "dia takut ular ke??" .. sambil ketawa yaya cakaplah "Aah. Dia takut ular.haha" . Malu tak malu aku.. Aish , kenapalah aku takut sangat eh? *Fikir sekejap* Dengan ular mainan pun aku takut. apatah lagi dengan gambar ular. Orang tunjuk dekat aku pun , aku campaknya surat khabar tuh.. Kadang-kadang tengah termenung sekejap.. orang boleh pulak terkejutkan aku ..macam gini "Ina, Ular!" ..Aku pun apa lagi.. dah lari keliling kelas dah.. Sabar ja lah aku. Aku rasa trauma sudah berlebihan ni. Terlalu takut mungkin akibat daripada tengok Drama lah ni. sikit-sikit buat orang kena patuk saja. Hmm.. Then, muka ular tuh dah lah seram. Aish.. Acano nih? Hah.. Malunya .. Tak terkata aku tadi. Dah lah arituh Pergi TS .. teman kawan masuk kedai jual barang-barang hantu. Tapi Bila dia angkat jaa ular mainan tuh.. aku apa lagi... Dah lari macam orang nampak hantuu. Terkejut dia..sampai kejar aku minta maaf. Please,Jauhkan aku daripada benda uh. aku takut gilaaa meyh. Haa.. peristiwa ke berapa dah ni? Aku rase dah kali ketiga dah. Harap-harap aku cepat-cepat lah hilang rase takut dekat binatang uh. Hah.. Takut lah pulak aku nak bertugas dekat tingkat 2 esok. Nanti abang makmal bawak benda mainan tuh lagi macam mana? ha.. Seram..seram~ Okaylah.. korang jangan gelak sangat baca cerita aku nih.. Malu aku nanti .. okay?? Babai .Assalamualaikum.. Dan selamat petang :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan