JellyPages.com

Mei 08, 2013

Soalan Apakah ini?? Sengal~

Assalamualaikum. Cepat jawab! hehe Hai,sebaiklah blog ni boleh aku bukak .ingatkan tak boleh nak buka dah. ha..rindunya dekat blog aku nih.. al-makluman lah agak sibuk awal-awal tahun ni. Lagipun tak ade cerita yang nak dikongsikan.Tapi Hari ini, ada cerita yang nak dikongsikan. Harap korang ambil iktibar daripada cerita aku. Okay? Ceritanya begini, sebaik sahaja aku balik dari sekolah tadi,aku tengok handphone. Ada Satu perbualan yang masuk daripada WeChat.Aku pun tengoklah WeChat tuh. WeChat tuh dihantar oleh Seorang Manusia yang diberi nama SAZWAN.Aku pun Xkenal dia ni siapa.Tapi Mula-mulanya, dia tegur aku dengan memberikan salam. Kemudian ia bertanya kepada aku.. "Awak ni nama siapa?" . Aku pun memberikan jawapan daripada soalan yang diberikan kepada aku.. "nama saya Natrah Farina".Dia Bertanya lagi.. "Awak ni orang mana?" lalu aku menjawab dengan panjangnya.. "Bandar sri Permaisuri ,cheras,Kuala Lumpur".Nak dipendekkan ceritanya.. dia bermula dengan kata-kata yang baik.Akan tetapi,kata-kata yang baik daripadanya berubah kepada soalan yang kurang sopan untukku. Soalannya "Awak pernah kiss kawan lelaki awak tak?". Aku pun apa lagi.. sound terus lah dia macam nih "kau nih dah kenapa? Taksihat? Sakit?". Tapi dia tetap suruh aku jawab soalan bodoh dia tuh. aku pun dah beremosi..So aku jawab lah begini.. "Eh senget. Kau nih pun agak-agak lah tanya soalan macam tuh. Kau ingat aku ni Perempuan jenis yang macam mana. Aku baik.. tak ada masa nak kiss ..kiss orang nih.Aku kiss mak aku jaa".Dia pun menjawab WeChat aku tuh macam Ini "Oh,sory. Saya Taktahu lak Awak tak pernah Kiss Pakwe awak ". Time ni..aku dah rase nak cekik-cekik jaa dia ni.. haha..tapi aku sabar. Dia Hantar WeChat lagi dekat aku .." Awak ni.. masih ade D_R_?" (isikan dengan huruf A). Aku pun terfikir.. Otak dia nih Kotor dah ni. Aku jawablah "Eh.tadi sudah minta maaf..sekarang tanya lagi. Kebodohan apakah yang sedang kau tunjukkan ini?. Lalu ia bertanya.."Salahkah saya bertanya begitu?" aku pun cakap dalam hati aku.. "amboi ..skemanya kau..perli aku kah?" aku menjawab soalan dia.. "Boleh . Tapi itu Kau cari Mati". Dia hantar ape.. Nak tahu? dia hantar dekat aku macam ini "Alaa..maaflah. Sy hanya bergurau". Aku baca pun makin panaslah kan.boleh pula dia cakap yang dia hanya bergurau.Janggut kau! itu kau jadikan gurauan.aku hantar WeChat dekat dia.." ouh.Gurau. Maaflah saya tak ada masa nak bergurau dengan awak and one more thing.. Jangan tanya orang lain macam itu..nanti maut menjelma.HAHA". Terus aku block dia.. Padan muka kau!tulah kau. elok-elok boleh berkawan..terus tak boleh dah. Aku harap tak ada dah la orang tanya aku macam ni.Ambil iktibar tauu tauu..korang :) nice,sekian. Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan