JellyPages.com

Ogos 10, 2014

Pujianku membuat dia tertawa

Assalamualaikum..hai semua.. Petang ne mengupdate sebentar pada waktu rehat setelah dari pagi belajar utk exam selasa ne.. mcm biasa rutin harianku..jika ada masa lapang,saya akan message dgan org yg trsayang.. bila dia tanya tngah buat apa? saya kebetulan sedang melipat baju yg dbasuh semalam.. dia kata saya rajin.. tp apa nak buat.. xada siapa nak tlong buat kerja rumah ne..hehe.. katanya boleh tolong lipatkan bajunyaa.. insyaAllah suatu hari nanti ya.. yaya pula memberikan kata-2 "aku tgok kau dh mcam mak-2.. memang ku dah mcam mak-2 sbab dh semakin dewasa.. kena belajar buat kerja perempuan..nnty kata xtahu buat kerja rumah..heee... sambung balik..sy pula bertanya.. abi sedang buat apa? Dia pun nak lipat baju.. alahai rajin nya dia lipat dan basuh baju.. siapa yg xnak kan lelaki basuh baju sendiri pkai tangan pulaa.. suami mithali.. dia kata pujianku membuat dia tersenyum.. katanya lagi saya dah selalu buat dia tersenyum..insyaAllah, saya akan selalu buat awak tersenyum selagi saya mampu.. ^_^ .bila message dia begini.. memang rasa semakin rindu terhadapnya.. hnya mampu mendoakan dia di dalam sujud.. ya la.. jauh jarak kami .. sorang di selangor sorang di kelantan.. hanya mampu doa yg ia selalu dilindungi Yang maha Esa..amiin.. rindu Encik Muhammad Aisamuddin :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan