JellyPages.com

Ogos 11, 2014

Study study jugak.. jngan stress yaaa dan jangan terlalu memaksa

Assalamualaikum semuaa.. Haa.. bila tgh study rasa macam nak tertekan dah..tiba-2 teringat kata2 dia.. "study dan jgan terlalu memaksa" betul juga kata si dia.. klau saya paksa ia akan membuat saya lupa apa yg saya dah belajar selama ini.. bila teringat kata-2 ini.. saya relaks dulu dgr lagu sambil mengupdate blog ini..biar diri rasa release tension sikit.. bila teringat nasihat dia rasa nak tersenyum.. knapa selama ne saya rasa nak stress ja.. padahal saya bole biarkan stress itu tidak menyelubungi diri saya.. stress2 pun tak guna juga.. tak membantu pun.. semua nasihat dia saya guna dan memanfaatkan sehingga kini... siapa berusaha dia berjaya.. saya yakin.. Allah swt xkan beri kegagalan sekiranya kita terus berusaha setelah gagal.. semoga saya terus bersemangat utk menuntut ilmu.. amiin.. doakan saya disetiap solatmu yaa.. selamat malam semua..Assalamualaikum ..peace

Tiada ulasan:

Catat Ulasan