JellyPages.com

Februari 02, 2015

kisah semalam yg sangat menyerikan hidup saya

Assalamualaikum.. Hi semua.. Semalam adalah hari yang sangat gembira buat saya.. sepanjang hari ditemani oleh si dia.. dari pagi berjumpa sampai ke petang..bercakap tak henti-2 ..hahaha.. it coz i'm so happy meet with u.. dia lah teman berbual..dia lah teman membebel.. dia lah teman gelak ketawa.. dan dia adalah segala-galanya... terima kasih sbab awak selalu menyerikan dan sentiasa menceriakan hari saya... awak layan kerenah saya sepanjang berjalan-2 .. saya makin rindukan awak.. awak dah semakin bambam.. tapi saya tak kesah.. saya tetap sayang dekat awak.. saya nak awak selalu adaa dengan saya..tak kesah awak jauh mana.. sepanjang kita jalan-2 semalam.. saya harap masa berjalan dengan lebih perlahan.. haha.. saya akan rindukan saat kita pergi makan dekat kedai utara tu.. sambil makan dengan awak..kita borak macam-macam dan kita sempat tengok movie kat phone awak.. awak ajak selfie-2 ..haha.. awak sangat berharga untuk hidup saya.. dan sungguh tidak menyangka..awak whatsapp ibu saya..saya tak tahu apa yang dibualkan dgn ibu..saya gelak tak henti-2.. sbab awak org pertama yang berani tegur ibu.. hahaha... makasih bulan.. sayang awak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan