JellyPages.com

Februari 04, 2015

Saya Seorang Yang Bertuah

Assalamualaikum... HAII.. hari ne rasa sunyii sebenarnya.. Tapi kesayangan kita membuat kita senyum kembali bila ingat memori tercipta pada 1 feb yg lepas.. dari kita brjmpa sehingga la kita pulang.. jumpa dia dekat LRT.. kita dah macam ditunggu oleh putera raja..huhuhu.. bukanlah..tu sayang kita.. siann dia tunggu kita.. saya ingat saya suka majuk bila awak bergurau..haha.. saya ingat lagi saya hantar msg dah lama..tanya awak kat mana..tapi awak balas time awak dah ada kat sebelah saya.. " sy ada ne kat sebelah awak" ketawa kita.. saya ingat lagi awak kata awak nk turun kat tangga piano.. saya rindu time pergi makan dengan awak... awak suap kitaaaa.. tu first time awak suapkan kita..sambil makan tu sempat juga kita tengok movie yaa..huhu..sy rindu saat tuuu.. kitaaaa rindu awakkk.. kita rindu jalan dengan awak sampai ke tingkat enam kat TS tu..haaa..mesti awak penat... pastu kita duduk saya sandar kat bahu awak..hehe..awak, saya akan sentiasa ingat detik-2 bersama awak.. saya gembira sangat keluar dengan awak. Memori yang tercipta bersama awak sntiasa saya sematkan dihati..takkan pernah hilang.mcam selalu saya kata dekat awak...awak adalah penyeri hidup saya.. awak selalu buat saya ceria dan gembira.. awak selalu kata yang awak selalu ada dengan saya..saya rasa bertuahh sbab awak sentiasa ada untuk saya.. tapi kesian awak sbab saya ne kuat merajuk.. maafkan saya yaa... saya merajuk sebab saya sayang awakkk... awak...awak akan sentiasa jadi orang yang saya sayang..awak akan sentiasa jadi abi bambam saya..awak akan sentiasa jadi bulan saya..awak akan sentiasa sebtiasa dan sentiasa menjadi kesayangan saya... terima kasih sbab sentiasa hadir dalam hidup saya membawa segala kebahagiaan yg smpurna..tiada yg kurang :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan